Správa firemného majetku a prehľad o vozovom parku
Nech už máte menšiu firmu s piatimi autami alebo obrovskú flotilu, s našimi jednotkami a správou vozového parku budete mať vždy dokonalý prehľad o celej vozovej flotile. A to z mobilu, počítača alebo tabletu. Prehľad o aktuálnej polohe áut z firemnej flotily/nákladu po celej EÚ je samozrejmosťou, naše služby však ponúkajú omnoho viac.

Aplikácia GlobalSecje stredobodom zabezpečenia
Komplexný nástroj
a všetko na jednom mieste
S nami budete mať všetky informácie prehľadne na jednom mieste. Naše riešenie sa prispôsobí potrebám vašej firmy, nie naopak. Nezáleží na tom, či vlastníte osobné automobily, poľnohospodárske stroje, nákladné autá, dodávky, železničné vozidlá alebo podnikáte v oblasti osobnej prepravy.
Webová a mobilná aplikácia
pre iOS a Android
Aplikácia GlobalSec je stredobodom všetkých našich služieb. Niekoľko rokov sme pracovali na vývoji a aplikáciu neustále vylepšujeme. Výsledkom je jednoduché ovládanie a prístup k vašim dátam 24/7.
Základom je bezpečnosť
vašeho majetku a zamestnancov
Vďaka GPS jednotkám stále monitorujeme vašu flotilu, náklad, pracovné stroje a dokonca aj zamestnancov po celej EÚ. Dáta máte prehľadne v aplikácii. V prípade neštandardnej situácie máme vlastné dispečingy a spolupracujeme s políciou po celej Európe. S nami ste v bezpečí.
Jednoduchý onboarding
Rozumieme, že každá firma má nastavené svoje súčasné procesy - používate CRM, evidujete si knihu jázd, spolupracujete s poskytovateľom palivových kariet. Nič z toho nie je problém, prechod k nám je jednoduchý a vždy vám bude venovať náš vyškolený pracovník, kým nebudete so systémom maximálne spokojní.
Počas celej doby vám je k dispozícii naše zákaznícke centrum.
1
Po odoslaní dopytu vás skontaktuje naša konzultantka.
2
Navrhneme riešenie presne pre vašu firmu.
3
Do vašich vozidiel/strojov nainštalujeme GPS jednotky.
4
Dostanete prístup k aplikácii GlobalSec.
5
Hotovo.
Bezproblémové pripojenie na CRM, ekonomické a účtovné systémy
Sme pripojení na všetky dôležité portály: prejimky.cz, TranV, TranZ a ďalšie. A ak budete potrebovať niečo ďalšie, radi to pre vás vyvineme. Import dát z kariet CCS, Shell, Lukoil a ďalších. Export dát (napr. pre finančný úrad) do formátu PDF, XLS, XML, GPX, Open Office atď.

Služby pre firemných zákazníkov
Komplexný prehľad o všetkých vašich vozidlách (alebo strojoch) v jednej aplikácii. Prestaňte používať Excel a ušetríte si veľa času a stresu.
Nezdvíha vám vodič? Nevieme, kde sa nachádza váš náklad, alebo sa zákazník pýta, kedy bude tovar doručený? Stačí otvoriť našu aplikáciu a nájdete tam všetko potrebné.
Fungujeme po celej Európe a vieme sa pripojiť nielen na maďarské mýto HU-GO, ale aj na poľský mýtny systém e-TOLL. Navyše s úsporou času a financií.
Jednotky nainštalujeme priamo na mieste vašej činnosti a registráciu a zavedenie vozidiel do maďarského mýta za vás zariadime.
Naša automatická kniha jázd prepojená s aplikáciou je vybavená funkciou rozlišovania medzi súkromnými a služobnými jazdami, čo umožňuje presnú kontrolu nákladov a tiež dáta pre efektívne účtovníctvo. Vďaka možnosti exportu dát máte aj flexibilitu prenášať a využívať informácie v rôznych agregovaných pohľadoch.
Poskytujeme kontrolu skutočnej spotreby paliva a efektívne sledovanie nákladov. Vďaka prepojeniu s palivovými kartami máte presný prehľad o výdavkoch na palivo a možnosť detailnej analýzy pre optimalizáciu nákladov.
Získajte presný prehľad o nákladoch spojených s každým vozidlom vo vašej flotile. Týmto spôsobom identifikujete zbytočné finančné straty a môžete prijať opatrenia na optimalizáciu nákladov.
Automatický výpočet cestovných náhrad za služobné jazdy vám ušetrí čas a zjednoduší firemné a účtovné procesy. S presným výpočtom diét môžete ľahko spravovať a vyplácať cestovné náhrady vašim zamestnancom, čo prispieva k transparentnosti a efektívnosti.
Naša služba umožňuje efektívne sledovanie a správu informácií z tachografov. S tachografmi môžete monitorovať a zaznamenávať časy riadenia, odpočinku a ďalšie relevantné údaje, čo vám pomáha dodržiavať predpisy a dohliadať na bezpečnosť vašich vodičov a vozidiel.
Tieto bezpečnostné opatrenia prostredníctvom aplikácie vám poskytujú okamžité upozornenie na potenciálne nepravidelnosti, čo vám umožňuje rýchlo reagovať a minimalizovať riziko krádeže alebo neoprávneného použitia vozidla alebo movitého majetku.
S naším systémom môžete ľahko sledovať a spravovať plánované servisné intervaly, históriu údržby a ďalšie dôležité informácie. Virtuálna garáž vám umožňuje strážiť a spravovať oblasti, čo zabezpečuje bezpečnosť vašich vozidiel a minimalizuje riziko neoprávneného prístupu.

Aké firmy sa na nás môžu obrátiť a čo všetko je možné pomocou GlobalSec sledovať?
Osobné automobily
Kamiónová doprava
Preprava osôb
Poľnohospodárska a stavebná technika
Doručovacie spoločnosti
Hnuteľný majetok
Bezpečnosť zamestnancov
Lodná doprava
Koľajové vozidlá
Kto dôveruje našemu zabezpečeniu





Mohli by vás zaujímať tiežnaše ďalšie produkty
Ponúkame širokú škálu produktov a služieb pre oblasť bezpečnosti alebo stráženia a monitorovania jednotlivých vozidiel, osôb či dokonca domácich maznáčikov. Môžete si prehliadnuť náš katalóg a objaviť ďalšie možnosti, ako zvýšiť bezpečnosť Vás alebo Vašich blízkych.

Nezáväzná konzultáciazadarmo
Náš odborný tím vám poskytne potrebné informácie a pomôže vám vyhodnotiť, ako naše služby môžu najlepšie splniť vaše potreby a požiadavky. Získate tak cenné rady a odporúčania pred rozhodnutím o implementácii našich služieb pre správu vozového parku.
Alebo nás kontaktujte priamo
+420 840 500 408
info@globalsec.cz