GlobalSecOtázky & odpovede
Pripravili sme odpovede na otázky, ktoré nám kladiete najčastejšie. Ak medzi nimi nenájdete tú svoju, alebo ak bola odpoveď nedostatočná, určite sa nám ozvite.
Bohužiaľ, v Českej republike dochádza denne približne k desiatim krádežiam vozidiel, najčastejšie kradnutými vozmi sú značky Škoda alebo VW - vďaka našim službám budete mať pokojný spánok a vozidlo budeme strážiť za Vás. GlobalSec neponúka len ochranu proti krádeži, ale vďaka našej aplikácii budete mať dokonalý prehľad o Vašom vozidle aj jeho vodičovi, ak to nebudete zrovna Vy. Alebo si budete môcť sami vyhodnotiť vlastnú jazdu.
Služba funguje v základnom balíčku na území Európskej únie. Ak vozidlo v tomto režime vyjde mimo EÚ, jednotka bude ukladať dáta do vnútornej pamäte a po vjazde do EÚ všetky dáta spätne odošle. Tie sa následne zobrazia v systéme, napr. ako štandardná kniha jázd. Ak by ste chceli rozšíriť službu mimo územia EÚ, nie je to problém, kontaktujte nás.
Monitorovanie
Vďaka chytrým upozorneniam si vozidlo (alebo vašich blízkych) strážite cez našu aplikáciu sami a nastavujete si v notifikáciách, o čom chcete hneď vedieť. My sa potom staráme o bezchybné fungovanie aplikácie, našich jednotiek a samozrejme máp.
Stráženie
Jednotka je napojená na pult centrálnej ochrany a tým pádom bude nad vašim vozidlom držať ochrannú ruku tím profesionálov 24 hodín denne, 7 dní v týždni. A pri akejkoľvek nepredvídateľnej udalosti to okamžite začneme riešiť, napríklad aj s políciou, s ktorou spolupracujeme dlhodobo a na oficiálnej báze.
Jednotka je nainštalovaná vnútri vozidla. Presné umiestnenie lokátora nemôže byť oznámené ani majiteľovi vozidla.
Jednotka je nakonfigurovaná tak, aby sa po vypnutí vozidla prepínala do režimu minimálnej spotreby.
Zmluva je s nami uzatvorená na jeden kalendárny rok, vždy od dátumu inštalácie.
Faktúru dostanete nasledujúci mesiac na váš e-mail alebo na vašu adresu, podľa toho, pre ktorú možnosť ste sa pri podpise zmluvy rozhodli.
Podpísanú žiadosť o nepredĺžení zmluvy je potrebné zaslať buď doporučeným listom na našu adresu alebo je možné zaslať výpoveď na náš e-mail. Výpoveď musíme dostať najmenej 30 dní pred výročím zmluvy.
Je možné jednotku demontovať alebo ju môžeme deaktivovať na diaľku. V prípade deaktivácie na diaľku by jednotka vo vozidle zostala, ale už by naďalej nebola aktívna. Oba tieto postupy sú spoplatnené. Demontáž jednotky stojí 47 EUR vrátane DPH. Za deaktiváciu jednotky na diaľku sa potom účtuje poplatok 25 EUR vrátane DPH.
Služba funguje na území Európskej únie. Ak vozidlo opustí EÚ, jednotka bude ukladať dáta do vnútornej pamäte a po vjazde do EÚ všetky spätne odošle a následne sa zobrazí štandardná kniha jázd. Ak by ste chceli rozšíriť službu mimo územie EÚ, kontaktujte nás.
Ak budete mať záujem o tzv. reinštaláciu jednotky, tzn. demontáž zariadenia a následnú montáž do vášho nového vozidla, tak nás prosím neváhajte kontaktovať a dohodneme si termín.
Ak už nechcete v strážení pokračovať, je potrebné nám po predaji vozidla zaslať Vami podpísanú výpoveď spolu s kópiou predajnej zmluvy a zmluva bude ukončená k dátumu predaja vozidla.
Najskôr je potrebné, aby ste nám zaslali podpísanú výpoveď spolu s kópiou predajnej zmluvy a telefónnym kontaktom na nového majiteľa. Potom bude zmluva s pôvodným majiteľom ukončená a môže byť prepísaná.
Ak budete mať záujem o tzv. reinštaláciu jednotky, tzn. demontáž zariadenia a následnú montáž do vášho nového vozidla, tak nás prosím neváhajte kontaktovať a dohodneme si termín.
Ak už nechcete v strážení pokračovať, je potrebné nám zaslať Vami podpísanú výpoveď spolu s kópiou dokumentu od poisťovne o havárii a zmluva bude ukončená k dátumu dopravnej nehody vozidla.
Zoznam miest, v ktorých zariadenie inštalujeme, nájdete v dokumentoch.
Nemusíte, ale je potrebné, aby váš zástupca mal vašu plnú moc, ktorú nájdete v dokumentoch na stiahnutie.
Konkrétny termín inštalácie si dohodneme podľa vašich možností, termín ale dohadujeme vždy do 21 dní od podpisu objednávky.
Hlavný rozdiel v službách spočíva vo fungovaní lokátora. Pasívny lokátor sníma polohu vozidla a posiela dáta do servera, ktorý si kontroluje majiteľ vozidla. V prípade podozrenia na odcudzenie vozidla majiteľ kontaktuje Políciu ČR alebo náš dispečing a oznámi informácie o pohybe svojho vozidla. Pasívny lokátor negeneruje alarmy, ale majiteľ si môže nastaviť všetky upozorňovania v serveri počnúc servisom po sledovanie pohybu vozidla. Prosíme, oboznámte sa s pomocníkom v systéme. Aktívna jednotka generuje alarmy, ktoré sa zobrazujú v Pulte centrálnej ochrany, následne náš 24/7 dispečing okamžite kontaktuje majiteľa vozidla o neoprávnenom zásahu. Ak alarm odhalí krádež auta, kontaktuje Políciu ČR a spolupracuje s ňou v pátraní. Okrem toho si majiteľ môže nastaviť v serveri upozornenie, podobne ako v prípade pasívnej jednotky. K aktívnej jednotke sú pridelené RFID karty, čo sú elektronické čipy, ktoré rozpoznávajú konkrétneho vodiča a autorizujú tak oprávnenosť jazdy vozidla. Povinnosťou majiteľa je mať v RFID kartách funkčné batérie tak, aby zariadenie negenerovalo zbytočné poplachy.
Po prihlásení sa do systému, stačí v hornom menu kliknúť na Nastavenie, potom Požívateľ a následne Upraviť. Zadáme 2x nové heslo do okienok Heslo a Potvrdenie hesla a potom potvrdíme tlačidlom OK.
Existuje ešte iná cesta: horné menu Nastavenia / Nastavenie prístupu / kliknúť na svoje prihlasovacie meno v okienku Požívateľ - , zvýraznené/Upraviť -Zadáme 2x nové heslo do okienok Heslo a Potvrdenie hesla a potom potvrdíme tlačidlom OK.
Kontaktujte, prosím, naše fakturačné oddelenie počas pracovných hodín.
V takom prípade si pripravte heslo pre komunikáciu, ktoré nájdete v zmluve a zavolajte nám počas pracovných hodín po- pá 8:00 - 16:30 na čísle: +420840500408 - volba 4. Ďalej je možnosť poslať žiadosť z vášho kontaktného e-mailu ktorý máte uvedený v zmluve na e-mailovú adresu: technical.support@globalsec.cz..
Áno, montáž ďalšieho lokátora do iného vozidla je možná. V prípade záujmu sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku linku počas pracovných hodín.
Kvôli potrebe nastavovania služby v systéme je vo VOP uvedený čas do 10 dní. Od okamihu podpísania zmluvy a namontovania zariadenia do vozidla už lokátor pracuje a vaša služba je aktívna. Len čo dôjde k spracovaniu všetkých vašich údajov v systéme, dostanete e-mail s prihlasovacím menom a heslom. Odvtedy budete môcť sledovať online pohyb vozidla vrátane knihy jázd od okamihu inštalácie jednotky do vozidla. Ak nemáte e-mail, dostanete prihlasovacie údaje vo forme SMS správy.
Podľa všeobecných obchodných podmienok, ktoré prijímate podpisom zmluvy, máte povinnosť raz ročne pristaviť vozidlo na technickú kontrolu zariadenia GPS. Služba je spoplatnená podľa cenníka uvedeného na našich stránkach. Revíziu odmietnuť môžete, ale v takom prípade naša spoločnosť nemôže zaručiť bezproblémovú funkčnosť lokátora GPS zariadenia v prípade krádeže vozidla či potreby aktuálnej lokalizácie vozidla. V takom prípade, prosím, zašlite vaše písomné vyjadrenie, že odmietate revízne kontroly, na e-mailovú adresu: info@globalsec.cz
Montáž pasívnej jednotky trvá približne 1 hodinu, montáž aktívnej jednotky asi 2 hodiny. V prípade menej obvyklých vozidiel sa môže čas montáže líšiť, na čo vás ale vopred upozorníme.
Štandardne trvá revízna kontrola asi 30 minút. Ak je potrebné vykonať viac úkonov, revízna kontrola sa môže pretiahnuť až na hodinu.
Jednotka je nainštalovaná vo vnútri vozidla. Presné umiestnenie lokátora nemôže byť oznámené ani majiteľovi vozidla.
Jednotka je nakonfigurovaná tak, aby sa po vypnutí vozidla prepla do režimu minimálnej spotreby.
Vzhľadom na to, že odborná montáž sa vykonáva v dielni na ktorú sa vzťahuje predpis BOZP v plnom rozsahu, nemôže byť prítomný pri montáži lokátora nikto nepovolaný.
Lokátor potrebuje na správne fungovanie satelitný signál GPS. Ak v podzemnej garáži signál GPS nie je, bude si pamätať poslednú známu pozíciu vozidla a na mape sa zobrazí pred vjazdom do garáže.
Jednotka funguje ako prijímač satelitného signálu GPS a ako vysielač signálu GSM, podobne ako telefón. Keďže váš inteligentný telefón nijako neovplyvňuje vaše vozidlo, ani lokátor nebude mať vplyv na funkčnosť čohokoľvek vo vašom aute.
Jednotka pracuje v troch režimoch. V normálnom pracovnom režime, ktorý sa zapína po naštartovaní vozidla, je odber energie max. 200 mA. Po vypnutí auta sa lokátor automaticky prepne do režimu spánku, takže odber energie bude cca 25 mA. Ak vozidlo bude vypnuté dlhší čas, lokátor prejde do pohotovostného režimu a odber energie je minimálny.
Skutočný pohyb a stav vozidla pozná iba majiteľ alebo jeho vodič. Ak máte podozrenie, že lokátor neukazuje správne pohyb alebo pozíciu auta, zavolajte nám na Technickú podporu: +420840500408 - volba 4 v pracovných hodinách pondelok – piatok: 8:00 - 16:30.
Po montáži lokátora do vozidla dostanete e-mailom prihlasovacie údaje, aby ste sa prihlásili do systému. Ste za ne zodpovední a komu ich budete oznamovať, záleží len na vás. Naša firma postupuje plne v súlade s GDPR a nikomu žiadne vaše údaje neoznamuje. Do systému sa môžete prihlásiť odkiaľkoľvek na svete a to pokojne z viacerých zariadení súčasne.
Prístup k týmto dátam podlieha nariadeniu GDPR a preto sa vykonáva v súlade s týmto nariadením.
Minimálna verzia aplikácie, ktorá umožňuje použitie e-Tagu, je 1.3.34 (188).
Android:
Zavrieť všetky aplikácie otvorené na pozadí telefónu
Otvoriť Nastavenie telefónu (app so zubatým kolesom)
Kliknúť záložku aplikácie, nájsť app GlobalSec a kliknúť na ňu
Podľa verzie Android v menu budete mať záložku Úložisko, alebo sa Vám objaví tlačítko Vymazať medzipamäť/odstrániť dáta
Kliknúť na Úložisko a následne Vymazať pamäť
Kliknúť Odstrániť dáta a potrvrdiť odstránenie
Otvoriť App GlobalSec a prihlásiť sa do systému
iOS:
Reštart aplikácie
Preinštalovanie aplikácie.
Stlačiť na cca 1sec tlačítko na čipe a skontrolovať či je čip zapnutý (LED dióda)
Reštart aplikácie.
Použiť v aplikácii funkciu vyhľadať, aby sa poloha aktualizovala a následne uložila.
V aplikácii je nastavený režim stlmené, čip je vypnutý, čip má slabú batériu.
Prepínačom na hlavnej obrazovke v pravom hornom rohu pri symbole autíčka.
Máte vyčerpaný limit – denný limit upozornení je 50
Máte upozornenia na telefóne v nastavení vypnuté
Telefón nie je pripojený k internetu – nutné obnoviť pripojenie k internetu.
Toto nastavenie je nutné pre fungovanie všetkých funkcií aplikácie v plnom rozsahu.
U čipu sa žiadny poplatok neplatí.
Pretože systém komunikácie Aplikácie s čipmi je odlišný než komunikácia s GPS lokátorom.
Áno je, bez pripojenia k internetu je aplikácia nefunkčná a nie je možné sa do nej prihlásiť.
Voľba internej navigácie zobrazí polohu v mapových podkladoch Google
Voľba externej navigácie zobrazí polohu v mapových podkladoch z dostupných externých zdrojov.
V záložke Menu/Profil užívateľa/ Zmeniť:
Najskôr zadáte súčasné heslo, potom zadáte 2x nové heslo a potvrdíte zmenu symbolom v pravom hornom rohu.